On Fri, 23 Nov 2007 17:53:09 +0200, Răzvan Sandu wrote:

> Ţin să precizez ceva - poate nu am fost bine înţeles:
> [...]
> Este normal ca un utilizator să ceară „un editor de text” (grafic,
> cu toate facilităţile uzuale unei suite de birou...), dar este o
> absurditate să ceară „Word for GNU/Linux” (fiindcă nu concepe sau nu
> e în stare să înveţe altceva).

Dacă spui „n-avem Word for GNU/Linux, dar avem un procesor de text
foarte bun”, nu obții nimic.
Dacă spui „avem, cum să nu, se cheamă un pic altfel, dar există, iată-l”
atunci ai șanse să captezi atenția.
Nu spun cum ar trebui să fie în lumea ideală, ci cum văd eu că ar
trebui să te mulezi pe realitate.

Cristi