On Mon, 26 Nov 2007 12:27:57 +0200, Răzvan Sandu wrote:

> 1. Ce vă face să credeţi că, în Vest, secretara nu ţine morţiş [...]
> 2. Din cauza ideii preconcepute că „toată lumea foloseşte Excel”, ce
> vă face să credeţi că secretara nu converteşte fişierul creat [...]

Nu mă face să cred nimic, nu mă întreb asemenea chestii atunci când
corespondez în acele direcţii.
Dar pentru că m-aţi făcut curios, m-am uitat acum la „Proprietăţi
document...” ale unui .pdf cu o cotaţie pe care tocmai ce am primit-o
de undeva.
Scrie aşa: „Producător PDF: Microsoft® Office Excel® 2007”

Dar repet, în privinţa asta nu mă freacă de ce e aşa şi nu altfel ...

Cristi