2008/4/13 SOKRATES ARGYRIOU <[EMAIL PROTECTED]>:
> Καλησπέρα στην ομάδα.
>
> Γνωρίζετε κάποια αξιόπιστη εφαρμογή για μέτρηση ταχύτητας adsl γραμμής για
> ubuntu? Στα win δούλευα το pcw speed test του περιοδικού pcworld. Επειδη τον
> τελευταίο καιρό εχω σοβαρό πρόβλημα παρόλο που εχω 2mbs γραμμή κατέβαζα το
> 8.04 με 56kbs και δεν δουλευε τιποτα απο internet οσο κατέβαζε. Θέλω να
> μετρήσω για να τους στείλω τα αποτελέσματα. Αν ενδιαφέρεστε εχω σύνδεση με
> OTENET.

Δοκίμασε να κατεβάσεις ένα μεγάλο αρχείο (πχ ένα iso) από κάποιο ftp
mirror ελληνικού πανεπιστημίου ή και από το mirror της ίδιας της
otenet. Αυτό θα σου δώσει μια αρκετά αξιόπιστη ένδειξη για την μέγιστη
ταχύτητα λήψης της σύνδεσή σου.

Επίσης υπάρχουν ενδείξεις ότι ο OTE κάνει traffic throttling σε κίνηση
από p2p δίκτυα (είμαι παθών, δες σχετικά στο φόρουμ του adslgr).Σε
http, ftp κίνηση όμως δεν πρέπει να υπάρχει κάποιος τέτοιος έλεγχος.

--
Αθανάσιος Λευτέρης
http://lefteris.info