Χτές το βράδυ κατέβαζα το UBUNTU 8.04 από mirror του ΟΤΕ. Η ταχύτητα μου
ήταν 56kbs. Δεν το θεωρώ λογικό για την ονομαστική ταχύτητα που θεωρητικά
εχω και δεν νομιζω να ειναι κατι το αξιόπιστο αυτό. Το ανέφερα στην τεχνική
τους υπηρεσια μου ειπαν για antivirus και firewall αλλα τους ανεφερα για
linux. Eκει το τροπάριο άλλξε αφου τους διαβεβαίωσα οτι δεν εχω φορτωμένα
κανένα από τα 2 προαναφερόμενα προγράμματα. Εκεί μου είπανε οτι ειναι λόγω
ημέρας ( Σάββατο πολλοί μέσα ). Γι αυτό ζητάω το speed meter για να μπορέσω
να τους αντικρούσω.

Ευχαριστώ.

Στις 13/4/2008, Athanasios Lefteris <[EMAIL PROTECTED]> έγραψε:

--
P Think before you print.
Argyriou Sokrates