2008/4/14 SOKRATES ARGYRIOU <[EMAIL PROTECTED]>:
> Καλημέρα στην ομάδα και ευχαριστώ πολύ για τις αμεσες απαντησεις.
> Εκανα τα διαφορα τεστ που μου προτεινατε σήμερα το πρωι.
> Μετά το τηλ. που τους εκανα ειδα οτι βελτιωθηκαν αισθητα τα πράγματα περιπου
> εχω 1,5Μbs γραμμή. Δεν ξέρω αν φταιει επειδή ειναι Δευτερα ή κατι άλλο.
>  Τώρα ενα προβλημα που το παρατήρησα τις τελευταιες ημέρες. Οταν κατερβάζω
> κάτι ο browser firefox κολλάει. Δεν ανοίγει καμμία σελίδα και δυσκολεύεται.
> Νόμιζα οτι ήταν θέμα σύνδεσης αλλά και σήμερα που ειχα καλή συνδεση τα ιδια
> προβλήματα ειχα.
> [...]

Είναι φυσιολογικό νομίζω. Αν χρησιμοποιείς την γραμμή σου στο μέγιστο
σχεδόν (ή και λιγότερο) και προσπαθήσεις να περιηγηθείς στο διαδίκτυο,
τα πράγματα πάνε ΠΟΛΥ αργά. Συμβαίνει και με εμένα. Αυτό που κάνω εγώ
είναι να σταματάω προσωρινά ότι άλλο κατεβάζω, όποτε είναι αυτό
δυνατόν, και να τα ξεκινάω ξανά όταν τελειώσω με τον firefox.

Ίσως να υπάρχει κάποιος τρόπος να δίνεις στο http το μέγιστη
προτεραιότητα, σε σχέση με ftp, bittorrent κτλ, ώστε να ανταποκρίνεται
ο browser πάντα άμεσα; Κάπου έχει πάρει το αφτί μου για Quality of
service(QoS). Ή μπορείς να ρυθμίσεις το πρόγραμμα με το οποίο κάνεις
λήψεις ώστε να εκμεταλλεύται ένα ορισμένο μέρος του διαθέσιμου
bandwidth που του έχεις ορίσει εσύ.

--
Αθανάσιος Λευτέρης
http://lefteris.info