O/H Pavlos Ponos έγραψε:
> Είμαστε στα flocafe εγώ, ο Σεργκεί και ο Στάθης.
>
> Έχουν αρκετά καλή ταχύτητα για δωρεάν wifi.
>
> Οπότε λέμε να το κλείσουμε εδώ.
>
> Εξαρτάται βέβαια τι θα μας απαντήσουν...
>
> Θα υπάρχει το βράδυ ενημέρωση για το τι θα γίνει.

Λοιπόν....

Κλείσαμε το πάνω μέρος του μαγαζιού. Χωράνε άνετα μέχρι και 50 άτομα!!!
Οι μπρίζες είναι άφθονες για τα laptop και απ' ότι μιλήσαμε με την
υπεύθυνη είπε ότι μπορούμε να βάλουμε και projector ώστε να προβάλουμε
διάφορα...

Οπότε θα είμαστε στον επάνω όροφο μόνοι μας, με την ησυχία μας ώστε να
μιλήσουμε και να γνωριστούμε...

Το μόνο που μένει είναι να φιξάρουμε την κράτηση 2 μέρες πριν ώστε να
κρατηθεί 100% ο χώρος...

Αλλά για αυτό έχουμε ακόμα.