Μήπως να ετοιμαζαμε μια αφισσα ωστε να μπει στην εισοδο του χωρου στην σκαλα
που να λέει τι κανουμε επανω με μια διαφημιση του UBUNTU?
Θα υπαρχει η δυνατοτητα να δωσουμε μερικά cd του νεου UBUNTU σε περιπτωση
που καποιος θελήσει?

Ευχαριστώ.

Στις 20/4/2008, Nikos Alexandris <[EMAIL PROTECTED]>
έγραψε:

> Καλά να περάσετε ;-)

P Think before you print.
Argyriou Sokrates