Αγαπητοί φίλοι,
Θέλω να ορίσω σε μια λογική συνάρτηση στο LibreOffice Calculus, ένα εύρος
τιμών. Πιο συγκεκριμένα θέλω να χρησιμοποιήσω τη συνάρτηση "if". Έχω τιμές
ηλικίας σε μια στήλη, και θέλω να δώσω σε μια άλλη στήλη τον κωδικό "1" για
όσους έχουν όρια ηλικίας από 65-74. Για τους υπόλοιπους (κάτω από 65 και πάνω
από 75) θέλω να έχω τον κωδικό "0".
Δοκίμασα το "65<c2<75", αλλά για όλες τις ηλικίες μου επέστρεφε 0.
Μπορείτε να με βοηθήσετε, για το πως θα ορίσω το εύρος τιμών;
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας.
Φιλικά
Κώστας Οικονόμου