Aya dua modal kangge nyaghareupan masalah anu kieu;

1.Revisit Tata Ruang saluyukeun kana pangwangunana anu bakal naekkeun niley
ekonomi
2. Konstrusi jalan tol utamina dina Rest Area sareng Intercrossing anu
ngahubungkeun ka "society road networks" kedah
ditangtoskeun..minimumna...wajib bangun..itu..ieu....

2009/12/3 MRachmat Rawyani <mrachmatrawy...@yahoo.com>

> Ari kuring mah ningali perkara proyek ieu teh tina perkara tata ruang jeung
> kasiapan masyarakat.
> Mun teu lepat mah, pihak Provinsi Jawa Barat (dibantuan ku para cendekia ti
> paguron gajah cindeten) tos ngadamel tata ruang kawasan di Jawa Barat.
> Pantura contona bade dikembangkeun industri elektronika. Tah, ku ayana jalan
> tol, kareta tanaga panonpoe, naha teu ngaganggu kana tata ruang di wewengkon
> Sumedang - Majalengka - Cirebon. Salami ieu pan jalan sapanjang wewengkon
> eta teh tempat anu rame pikeun supir jeung keneh "ngareureuh". Atuh
> [...]

Kirim email ke