Hello!

Ha ennyire eroskodik, csinalj neki egy M30-t, es ajanld fel, hogy a 0253-t
megcsinalod egy 10000-ert. Egybol nem fog keresni, de te segiteni
akartal....:)


Szabo Gabor
----- Original Message -----
From: "Kiss Ferenc" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Saturday, January 18, 2003 6:22 PM
Subject: Re: egy kis aktuális


> Kedves Pancsaa!
>
> Ne izgulj mar!
> Lakas eladas/vetel eseten - ha azt tenyleg be kell vallani - a
> munkaltato nem keszitheti el a bevallast!
>
> Akkor nem kell bevallani, ha 1982 elott vette azt a lakast,
> amit most (tavaly) eladott. Ez esetben tenyleg lehet
> munkaltatos. :-))
> Es akkor se kell bevallani, ha nem szarmazik belole jovedelem,
> vagyis nem adta dragabban, mint ahogy vette (es meg raforditott)
>
> No, de sokkal egyszerubb lenne, ha a 0253-as kitoltesi utmutatojat
> olvasnad, vagy mutatnad neki. Ott ez sokkal pontosabban vagyon
> leirva...  (155.sor - 39. oldalon kezdodik.)
>
> Az Szja 12.§. irja a munkaltato adomegallapitasat, de szerintem
> az emberked ettol meg nem lesz okosabb :-((
>
> Szerintem sokkal tobbre mesz, ha megmutatod neki, hogy a 155-os
> sorba kell irni az ingatlant. Az M29-es nyomtatvanyon pedig nincs
> is ilyen!
>
> Udv:
>   Feri
>
> ******
>
> Halika megint!
>
> Nahogy felbojdítsam ismét a méhkast... íme megint egy kis gond, lehet
> ti is belebotlottatok már.
>
> Az egyik vállalkozóm alkalmazottja, -amikor az M/30, M/29-esekhez
> kivittem a nyilatkozatokat- azzal az érdekes dologgal állt elő, hogy ő
> tavaly egy lakást adott, majd vett, és hozza nekem róla a papírokat, és
> akkor el tudom készíteni belőle az ő adóbevallását.
>
> Hát mit mondjak... kézzel lábbal hadakoztam (bár életemben egy
> alkalommal csináltam már egy abevet, ahol lakáseladás volt) és
> mondtam neki, ilyen esetben nem a munkáltató végzi az adóbevallását,
> hiszen ebben az esetben önadózó szerintem, így külön díjazásért
> elkészítik neki. (a mamám profi ebben, én minek szenvednék vele)
>
> De nem is ezen van a hangsúly, hanem azon, hogy erősködik nekem,
> hogy a munkáltató köteles neki megcsinálni az adóbevallását ebben az
> esetben is, és nem fog fizetni senkinek érte.
>
> Nos van erre egy paragrafus, de bevallom sem kapásból, sem
> egyébként nem tudnám előszedni, ami előírja, hogy mikor készíti a
> munkáltató bevallást, és mikor önbevalló az emberke.
>
> Segítsetek ebben.
>
> Igaza van annak a lökött tyúknak, és nekem kell elkészítenem (ill.
> munkáltatónak) a bevallását a lakás adás-vételtől függetlenül???
>
> Ha nem, akkor tegye már meg valaki, hegy leírja nekem melyik
> jogszabály mondja ezt ki.
>
> Gondolom nektek is volt már hasonló esetetek. Ha igen, akkor
> mondjátok már , hogy nem én vagyok a hülye, akit megtalál az ilyen
> probléma.
>
> Help me!!!
>
>
> Pancsaa  (nagyon letargiásan......:(((   )
>
>
>
>
> _______________________________________________
> Akta mailing list
> [EMAIL PROTECTED]
> http://openforum.hu/mailman/listinfo/akta
>


_______________________________________________
Akta mailing list
[EMAIL PROTECTED]
http://openforum.hu/mailman/listinfo/akta

Antwort per Email an