Halika megint! Nahogy felbojdítsam ismét a méhkast... íme megint egy kis gond, lehet ti is belebotlottatok már.
Az egyik vállalkozóm alkalmazottja, -amikor az M/30, M/29-esekhez kivittem a nyilatkozatokat- azzal az érdekes dologgal állt elő, hogy ő tavaly egy lakást adott, majd vett, és hozza nekem róla a papírokat, és akkor el tudom készíteni belőle az ő adóbevallását. Hát mit mondjak... kézzel lábbal hadakoztam (bár életemben egy alkalommal csináltam már egy abevet, ahol lakáseladás volt) és mondtam neki, ilyen esetben nem a munkáltató végzi az adóbevallását, hiszen ebben az esetben önadózó szerintem, így külön díjazásért elkészítik neki. (a mamám profi ebben, én minek szenvednék vele) De nem is ezen van a hangsúly, hanem azon, hogy erősködik nekem, hogy a munkáltató köteles neki megcsinálni az adóbevallását ebben az esetben is, és nem fog fizetni senkinek érte. Nos van erre egy paragrafus, de bevallom sem kapásból, sem egyébként nem tudnám előszedni, ami előírja, hogy mikor készíti a munkáltató bevallást, és mikor önbevalló az emberke. Segítsetek ebben. Igaza van annak a lökött tyúknak, és nekem kell elkészítenem (ill. munkáltatónak) a bevallását a lakás adás-vételtől függetlenül??? Ha nem, akkor tegye már meg valaki, hegy leírja nekem melyik jogszabály mondja ezt ki. Gondolom nektek is volt már hasonló esetetek. Ha igen, akkor mondjátok már , hogy nem én vagyok a hülye, akit megtalál az ilyen probléma. Help me!!! Pancsaa (nagyon letargiásan......:((( ) _______________________________________________ Akta mailing list [EMAIL PROTECTED] http://openforum.hu/mailman/listinfo/akta
