Una altra manera de plantejar la solució seria dir que és com un mode (o un
submode de val_gva). Però s'hauria de compilar només per a posar el
programa en producció. Quan estem desenvolupant no (si no ho demanes
explícitament) perquè ja és massa lent el procés ara. ¿Té sentit això que
dic? ¿Seria possible fer-ho així?

Salutacions,
Jaume Ortolà

Missatge de Jaume Ortolà i Font <jaumeort...@gmail.com> del dia dt., 11 de