Ahoj Tmo,
některá Tvá rozhořčení chápu (minimálně dvě věci mi připadají, že máš pravdu).
Předesílám, že nejsem člen a tam nemám snahu Tě odněkud vypudit. Jen jsem se
chtěl zeptat co Tě vede k tomu být členem organizace, kde nesouhlasíš s
pravidli, předseda a rada to dělá vše špatně a Tebe speciálne diskriminují -
viz např. wiki. Doufám, že jsem popsal správně Tvé pocity. Ale spoň já to tak
vnímam.

Lui