Ahoj!

On Mon, Oct 13, 2014 at 01:49:09PM +0200, TMA wrote:
> Pro bezne cleny je to furt bezva plac. Bojim se ale, ze moznost, abych
> byl zas pouhym beznym clenem zmizela behem meho druheho volebniho
> obdobi.

  Jestli tim myslis, ze se bojis, aby Te ruzni organove neostrakizovali,
imh to je vesmes zbytecna paranoia a antipatie, ktere vnimas, nejsou
namirene primarne vuci Tobe, ale nekterym Tvym cinum, ktere mnoho lidi
vnima jako bezuzdne trollovani.  (I kdyz ja osobne verim, ze z *Tveho*
hlediska jsou vedeny temi nejlepsimi pohnutkami.)

  Samozrejme se to ukaze az na zitrejsi VH, ale myslim, ze Tve pojeti
organizace neni s brmlabaky kompatibilni (mne by se treba rada Tvych
napadu, treba rozpocet s fondy atd. libila, ale shledavam, ze to proste
neni v nasich podminkach realizovatelne jako funkcni system).  Pokud bys
jako "bezny clen" misto hackovani organizace brmlabu naprel sve aktivity
vicemene kterymkoliv jinym smerem, myslim, ze by k Tobe vetsina okoli
mela velmi pozitivni vztah. :)

                                Petr Baudis