Kliid. Pro brmlabaky je typicke, ze i uklid nazvou jako proces ocisty tela,
duse a vnejsiho okoli spojeny se socialnim experimentem. Tak jsem proste
pod pojmem "pitva prasete s naslednou konzumaci" rozumel "zabijacka s
vykladem". Neni tomu tak, skoda, tim to konci, caps lock muze spat.

-mt
Dne 18. 5. 2016 19:12 napsal uživatel "Blanka “Barney” Laudová" <