V tom stebou naprosto souhlasim. A jsetli si nekdo mysly ze mne to nesere
tak je na omylu. Sere me to a to dost. Jen je proste situace takova jak
jsen psal. Akorat se snazim se sni aktivne vyrovnavat. A zdokonalovat a
chranit svoje vytvory nikoli ohradkou ale tak že vyrobim babovičky např. Ze
železobetonu protože stavba ohradky uvnitř ohradky je k ničemu. Ale i
přesto se muze stat že ji někdo omylem vyhodi do vzduchu pomoci TNT
(protože je nešika nebo nepřemejšlí). Bonusem pak je že i když nahodou
zakopnu a svalim se mezi sve babovicky ja sam tak se jim nic nestatne. (Au
muj ksicht blbej beton.) Bohuzel mam pocit že situace je v tomhle
neřešitelná pokud se brmlabaci nenauci pred tim nez neco udelaji, zamyslet
se nad tim jake by to mohlo mit nasledky popřípadě nest za sve činy plnou
odpovědnost. Druha varianta ktera funguje ale neni validni je to neřešit.
(předchozi mail)

Stavba ohradky uvnitř ohradky:
Btw muzeme zkusit vyrobit veci ktere se strci do zasuvek a budou pipat když
je nejakej idiot vytahne. (věci současně instalovane v zasuvkach tohle
bohužel neumi respektive by se  pak staly tak trochu nepoužitelne :D) Je to
sice zvrhle ale bohužel zatim nedovedeme vyrobit věc ktera by začala pipat
ješte drive nez ji odpojis.Osobne si myslim ze zrovna u tech lednic a
mrazaku, cerpadel primarniho okruhu akvarka a pod. by to mohlo byt docela
uzitecne respektive to muze zachranovat zivoty :D.