Ahoj,

pokud to nedáme zítra tak to do úterý asi počká, ale rozhodně to zítra
zkusíme. Podáme report.

Dík za odpovědi.

* niekt0 <nie...@hysteria.sk> [2018-02-23 22:50:56 +0100]:

Ja este pridam ze ked som sa tam bol pozriet osobne,
tak ukrajinci co tam pracuju o tom tiez nic nevedeli.

Ak nieco zo skladu rychlo potrebujete, tak ten zamok
idealne picknite (pojde lahko, je to cinan), alebo po nom
buchnite kladivom ak by to neslo, prinajhorsom cvakackami.
Ak pockate do utorku, tak to spravim ja.

n.