Diky za fotky,

nemozete si niekde pozicat brusku? Pokial to nebude moc stat, tak by sme to snad
aj mohli ako rada preplatit.

Denne chodim okolo jednej pozicovne na Jaromirovej, Praha 2, je to niekde medzi
zastavkami Svatoplukova a Ostrcilovo namesti (to ma pinky blizko k praci), ale
urcite budu dalsie inde. A pozicat na den by asi nemuselo byt drahe.

OM