Hej medbryggere!
 
Vi har netop flasket en portion "min første ale". I opskriften står der, at øllet i startenskal eftergære i flaskerne ved omkring 20-24 grader .Betyder det noget, hvis der er en smule koldere (ca 17-18 grader)?
Tak for altid gode svar til os der endnu ikke er så øvede.
 
Mvh. Bo og Janus

Besvar via email