|
Det betyder bare efter gæringen gå¨r lidt
langsommere. Jeg har lige sat en magen til på lager, som stod ved 18-20 gr. Den
er rigtig god. Giv den evt. et par dage mere end de to uger, så er I da sikker
;)
Jens G
|
- [Brygforum] gæringstemperatur? Janus og Maria
- Re: [Brygforum] gæringste mperatur? Hans Joergensen
- SV: [Brygforum] gæringstemperatur? Pals
- Re: [Brygforum] gæringste mperatur? Thomas Eibner
- Re: [Brygforum] g?ringstemperatur? Bo Pedersen
- Re: [Brygforum] gæringste mperatur? Jens Gotthardsen
- Re: [Brygforum] gæringste mperatur? Heikki Levanto
- SV: [Brygforum] gæringstemperatur? Pals
- SV: [Brygforum] gæringstemperatur? Pals
