On Thu, Mar 11, 2004 at 11:08:08AM -0600, Thomas Eibner wrote: > On Thu, Mar 11, 2004 at 05:50:20PM +0100, Pals wrote: > > Jeg har g?ret ?l ved stuetemperatur som har f?et en meget uheldig kemisk > > eftersmag.
> Det er foerste gang jeg har hoert at temperatur svingninger har gjort det.. Ja, det maa da vaere en infektion. Jeg har gaeret og opbevaret oel ved meget hoeje temperaturer og har aldrig faaet kemisk eftersmag. F.eks. lavede jeg en under hedeboelgen sidste aar, hvor temperatuen aldrig rigtigt kom under 25 grader og den smagte vist udemaerket, tror jeg, spoerg heikki... Det skal maaske lige tilfoejes at det var en belgier... for andre typer er det ikke saa hensigtsmaessigt. Men ligefrem kemisk bismag.. Bo
