Grupul "Bucuresti" a fost infiintat de nu mai stiu cine si a "beneficiat" de o
moderare aplicata stupid de catre persoana respectiva (cativa ani am si stat
deoparte, retragandu-ma de pe el inca de pe la inceputuri).

Ca "reactie" a aparut grupul [cetateni], nemoderat.

Grupul [bucuresti] intre timp (nu stiu cum, ca eu nu eram pe aici) si-a
schimbat moderatorul cu unul "normal" - dar tot "moderat" ramane, ceea ce face
ca unele mesaje sa intre pe el cu intarziere.

Chiar nu vad ce rost ar avea sa fie "comasate" grupurile! Cui nu-i convine sa
primeasca aceleasi mesaje de nu'sh cate ori, poate sa se dezaboneze de la
grupul care nu-i place.

In rest... fiecare grup cu "specificul" lui - parerea mea ;)

Codruta

---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

www.ursuletiisuparati.ro
Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro ; denumire "entitate": Asociatia ARIN

Raspunde prin e-mail lui