Benvolguts Josep Duran i Albert Cuesta

Tinc mala memòria però estic bastant segur de no haver defensat mai en 
aquesta llista a determinat partit polític i menys encara en campanya 
electoral. En qualsevol cas no hauria estat mai la meva intenció, entre 
d'altres raons perquè ho considero fora de lloc, i particularment quan 
es sol exagerar les virtuts pròpies i els defectes de  l'adversari. Una 
altra cosa és que dins l'entorn d'un debat general em manifestés en 
contra de l'estatut aprovat al Parlament de Madrid i a favor de 
l'aprovat  pel Parlament de Catalunya. Una altra cosa és també que a 
vegades hagi defensat posicions d'esquerres; però son ideals que puc 
compartir amb tots els partits d'esquerres actuals (o amb quasi tots). 
Amb tot i això recordo haver intervingut en contra de comentaris de 
propaganda d'IC-V en aquesta llista  com també d'actuacions del PSC i 
d'ERC, per exemple el Pla de Mobilitat..
Tampoc m'haureu llegit mai que determinat candidat o candidata és una 
meravella, o que "ha confeccionat un equip que realment promet".

D'altra banda, no he sabut veure cap "argument" en l'escrit de'n Santi 
Lopez; diu que li va agradar molt la posada en escena a l'Esbarjo, 
repeteix els eslògan de campanya i també sembla que no li va agradar el 
tractament que determinada premsa comarcal va fer de l'esmentada posada 
en escena,... i res més. En definitiva Josep, a qui li agradi la 
candidatura de CIU, com sembla ser el teu cas, te tot el dret a fer la 
propaganda que li sembli en els termes legalment establerts. 
Tanmateix, i no sé què pensaran exactament els altres companys de la 
llista, la meva opinió és que en temps de campanya electoral ens hauríem 
de limitar a comentar els temes socials o polítics, en aquest cas de 
política municipal, sense fer-nos ressò de les virtuts o defectes 
determinat partit o candidatura.
Si no per altres raons perquè ho trobo més elegant i saludable (a més, 
és molt avorrit).

Quan em referia a la mena de gent que som a aquesta llista (també els 
cardedeuencs) no era tan que si som més d'esquerres o de dretes, més 
catalanistes o més espanyolistes, sinó que si fa no fa diem el que 
pensem, però sempre tractant d'evitar els conflictes. Espero no haver-me 
equivocat o "nogensmenys" :-)
Josep i Albert, us imagineu les conseqüències per aquesta llista d'un 
debat polític de debò, amb fets concrets, amb promeses electorals  no 
complertes, amb transfuges i trepes, amb noms i cognoms de gent que ens 
trobem pel carrer cada dia, de veritat voleu això?
En qualsevol cas la paraula és de tots i jo respectaré el que la majoria 
decideixi.

Salut i República
Ricard Díaz



------------------------------------------------------------
Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club 
http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. 
- Missatges a [email protected]
- Altes, baixes i canvis d'adreça a 
http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net
- Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/

Respondre per correu electrònic a