Benvolguts Josep Duran i Albert Cuesta Tinc mala memòria però estic bastant segur de no haver defensat mai en aquesta llista a determinat partit polític i menys encara en campanya electoral. En qualsevol cas no hauria estat mai la meva intenció, entre d'altres raons perquè ho considero fora de lloc, i particularment quan es sol exagerar les virtuts pròpies i els defectes de l'adversari. Una altra cosa és que dins l'entorn d'un debat general em manifestés en contra de l'estatut aprovat al Parlament de Madrid i a favor de l'aprovat pel Parlament de Catalunya. Una altra cosa és també que a vegades hagi defensat posicions d'esquerres; però son ideals que puc compartir amb tots els partits d'esquerres actuals (o amb quasi tots). Amb tot i això recordo haver intervingut en contra de comentaris de propaganda d'IC-V en aquesta llista com també d'actuacions del PSC i d'ERC, per exemple el Pla de Mobilitat.. Tampoc m'haureu llegit mai que determinat candidat o candidata és una meravella, o que "ha confeccionat un equip que realment promet".
D'altra banda, no he sabut veure cap "argument" en l'escrit de'n Santi Lopez; diu que li va agradar molt la posada en escena a l'Esbarjo, repeteix els eslògan de campanya i també sembla que no li va agradar el tractament que determinada premsa comarcal va fer de l'esmentada posada en escena,... i res més. En definitiva Josep, a qui li agradi la candidatura de CIU, com sembla ser el teu cas, te tot el dret a fer la propaganda que li sembli en els termes legalment establerts. Tanmateix, i no sé què pensaran exactament els altres companys de la llista, la meva opinió és que en temps de campanya electoral ens hauríem de limitar a comentar els temes socials o polítics, en aquest cas de política municipal, sense fer-nos ressò de les virtuts o defectes determinat partit o candidatura. Si no per altres raons perquè ho trobo més elegant i saludable (a més, és molt avorrit). Quan em referia a la mena de gent que som a aquesta llista (també els cardedeuencs) no era tan que si som més d'esquerres o de dretes, més catalanistes o més espanyolistes, sinó que si fa no fa diem el que pensem, però sempre tractant d'evitar els conflictes. Espero no haver-me equivocat o "nogensmenys" :-) Josep i Albert, us imagineu les conseqüències per aquesta llista d'un debat polític de debò, amb fets concrets, amb promeses electorals no complertes, amb transfuges i trepes, amb noms i cognoms de gent que ens trobem pel carrer cada dia, de veritat voleu això? En qualsevol cas la paraula és de tots i jo respectaré el que la majoria decideixi. Salut i República Ricard Díaz ------------------------------------------------------------ Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. - Missatges a [email protected] - Altes, baixes i canvis d'adreça a http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net - Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/
