Si us plau, centrem-nos en el tema. Crec que el que volia dir en Ricard és
que no es faci servir la llista per fer propaganda. Cosa amb la que estic
d'acord.

Un altre tema és si el missatge d'en Santi ho és o no, però tampoc sóc qui
per jutjar-ho. De fet a la llista tothom diu la seva i en part aquí està la
gràcia.

Si algú té intenció de fer servir aquesta llista en un futur com a eina
d'spam electoral, si us plau que no ho faci... si podem escollir, preferim
que ens envieu un pernil ibèric a casa.

Salutacions,
Jordi



El 17/04/07, Ricard <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
>
> Benvolguts Josep Duran i Albert Cuesta
>
> Tinc mala memòria però estic bastant segur de no haver defensat mai en
> aquesta llista a determinat partit polític i menys encara en campanya
> electoral. En qualsevol cas no hauria estat mai la meva intenció, entre
> d'altres raons perquè ho considero fora de lloc, i particularment quan
> es sol exagerar les virtuts pròpies i els defectes de  l'adversari. Una
> altra cosa és que dins l'entorn d'un debat general em manifestés en
> contra de l'estatut aprovat al Parlament de Madrid i a favor de
> l'aprovat  pel Parlament de Catalunya. Una altra cosa és també que a
> vegades hagi defensat posicions d'esquerres; però son ideals que puc
> compartir amb tots els partits d'esquerres actuals (o amb quasi tots).
> Amb tot i això recordo haver intervingut en contra de comentaris de
> propaganda d'IC-V en aquesta llista  com també d'actuacions del PSC i
> d'ERC, per exemple el Pla de Mobilitat..
> Tampoc m'haureu llegit mai que determinat candidat o candidata és una
> meravella, o que "ha confeccionat un equip que realment promet".
>
> D'altra banda, no he sabut veure cap "argument" en l'escrit de'n Santi
> Lopez; diu que li va agradar molt la posada en escena a l'Esbarjo,
> repeteix els eslògan de campanya i també sembla que no li va agradar el
> tractament que determinada premsa comarcal va fer de l'esmentada posada
> en escena,... i res més. En definitiva Josep, a qui li agradi la
> candidatura de CIU, com sembla ser el teu cas, te tot el dret a fer la
> propaganda que li sembli en els termes legalment establerts.
> Tanmateix, i no sé què pensaran exactament els altres companys de la
> llista, la meva opinió és que en temps de campanya electoral ens hauríem
> de limitar a comentar els temes socials o polítics, en aquest cas de
> política municipal, sense fer-nos ressò de les virtuts o defectes
> determinat partit o candidatura.
> Si no per altres raons perquè ho trobo més elegant i saludable (a més,
> és molt avorrit).
>
> Quan em referia a la mena de gent que som a aquesta llista (també els
> cardedeuencs) no era tan que si som més d'esquerres o de dretes, més
> catalanistes o més espanyolistes, sinó que si fa no fa diem el que
> pensem, però sempre tractant d'evitar els conflictes. Espero no haver-me
> equivocat o "nogensmenys" :-)
> Josep i Albert, us imagineu les conseqüències per aquesta llista d'un
> debat polític de debò, amb fets concrets, amb promeses electorals  no
> complertes, amb transfuges i trepes, amb noms i cognoms de gent que ens
> trobem pel carrer cada dia, de veritat voleu això?
> En qualsevol cas la paraula és de tots i jo respectaré el que la majoria
> decideixi.
>
> Salut i República
> Ricard Díaz
>
>
>
> ------------------------------------------------------------
> Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club
> http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis
> Documentals.
> - Missatges a [email protected]
> - Altes, baixes i canvis d'adreça a
> http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net
> - Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/
>
------------------------------------------------------------
Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club 
http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. 
- Missatges a [email protected]
- Altes, baixes i canvis d'adreça a 
http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net
- Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/

Respondre per correu electrònic a