Ricard,
De la teva resposta em quedo amb la teva dèria de posar etiquetes a tothom
que no coneixes. Per què carai creus que m'agrada o no la candidatura de
CiU? Només defenso que tothom té dret aquí o a on vulgui d'expressar el que
sent o el que pensa. Si en Santi hagués defensat una altra opció i tu
l'haguessis contestat de la mateixa manera, igualment hauria fet jo. Ricard,
ben cordialment, és la segona vegada que m'atribueixes unes afiliacions o
simpaties que no saps ni coneixes. Repeteixo el que he dit un anterior
e-mail: *no he votat mai a CiU.* I a les properes eleccions municipals no
tinc encara gaire clar a qui votar.

El 17/04/07, Ricard <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
>
> En definitiva Josep, a qui li agradi la
> candidatura de CIU, com sembla ser el teu cas, te tot el dret a fer la
> propaganda que li sembli en els termes legalment establerts.
>
>
> ------------------------------------------------------------
> Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club
> http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis
> Documentals.
> - Missatges a [email protected]
> - Altes, baixes i canvis d'adreça a
> http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net
> - Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/
>



-- 
Josep Duran
[EMAIL PROTECTED]
http://pepduran.blogspot.com/
Cardedeu
------------------------------------------------------------
Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club 
http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. 
- Missatges a [email protected]
- Altes, baixes i canvis d'adreça a 
http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net
- Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/

Respondre per correu electrònic a