Ricard, De la teva resposta em quedo amb la teva dèria de posar etiquetes a tothom que no coneixes. Per què carai creus que m'agrada o no la candidatura de CiU? Només defenso que tothom té dret aquí o a on vulgui d'expressar el que sent o el que pensa. Si en Santi hagués defensat una altra opció i tu l'haguessis contestat de la mateixa manera, igualment hauria fet jo. Ricard, ben cordialment, és la segona vegada que m'atribueixes unes afiliacions o simpaties que no saps ni coneixes. Repeteixo el que he dit un anterior e-mail: *no he votat mai a CiU.* I a les properes eleccions municipals no tinc encara gaire clar a qui votar.
El 17/04/07, Ricard <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: > > En definitiva Josep, a qui li agradi la > candidatura de CIU, com sembla ser el teu cas, te tot el dret a fer la > propaganda que li sembli en els termes legalment establerts. > > > ------------------------------------------------------------ > Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club > http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis > Documentals. > - Missatges a [email protected] > - Altes, baixes i canvis d'adreça a > http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net > - Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/ > -- Josep Duran [EMAIL PROTECTED] http://pepduran.blogspot.com/ Cardedeu ------------------------------------------------------------ Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. - Missatges a [email protected] - Altes, baixes i canvis d'adreça a http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net - Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/
