Benvolgut Josep Duran Em sembla que t'has sentit ofès i ho sento, no era la meva intenció, però pels teus escrits em pensava sincerament que simpatitzaves amb CIU, altrament no és cap pecat. Així doncs rectifico i al meu escrit anterior on es podia llegir ".. a qui li agradi la candidatura de CIU, com sembla ser el teu cas," hauria de dir " com NO és el teu cas". Altrament, d'on has tret això de "la teva dèria de posar etiquetes a tothom que no coneixes"? Per a mi ha estat una novetat ja que no m'ho havia retret ningú fins ara. Em diràs que et poso l'etiqueta de que dius que poso etiquetes i confio que el suposar que t'has ofès no ho consideris com una dèria de posar-te la etiqueta d'ofès. Així que si això tampoc és veritat també ho retiro.
Per cert, us adoneu de com en període preelectoral podem arribar a discutir, inclús a ofendre'ns i amenaçar amb plegar de la llista, per bajanades? Amb en Santi López no més vull dir-li que penso que no ha de deixar la llista ni molt menys (naturalment que faci el que vulgui) i que si té propostes raonables de CIU, o de qui sigui, per millorar aquest poble jo seré un més a estar encantat a conèixer-les i debatre-les, però evitem la publicitat o potser qui farà zaping per avorriment seré jo. Salut i República Ricard Díaz ------------------------------------------------------------ Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. - Missatges a [email protected] - Altes, baixes i canvis d'adreça a http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net - Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/
