Hola. Per ser sincer jo fa poc temps que estic subscrit a aquesta llista i
tampoc m'he fet una reflexió dels condicionants ètics o morals que cal per
participar-hi. El tema és molt simple. Vaig anar a un acte polític, a un
acte d'algú que presenta un equip i un projecte concret pels propers anys al
meu municipi, cosa que m'interessa molt. I em va agradar. I després de veure
que el 9 ho deixava molt amagat em va semblar que podia penjar un escrit a
la llista. I ja està.

Tot i que no soc de Cardedeu de tota la vida, sempre m'he considerat d'allà
on he viscut, i per tant ara soc un cardedeuenc més amb veu i vot, com tots
vosaltres, i això no m'ho pot negar ningú. No és cap delicte manifestar que
en les passades eleccions municipals vaig fer confiança a Esquerra amb
convicció  i aquesta vegada, també amb convicció faré confiança  a una altra
opció política que és CIU. Això ha molestat?, doncs ho sento, no sabia que
ferís susceptibilitas, companys.

Em podeu dir el que vulgueu, però si expressar opinions, ni que siguin de
política municipal és fer propaganda, em donaré de baixa de la llista i s'ha
acabat el problema. Potser és que entenc la participació i la democràcia
d'una altra manera.

Salut.

Santiago López
------------------------------------------------------------
Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club 
http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. 
- Missatges a [email protected]
- Altes, baixes i canvis d'adreça a 
http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net
- Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/

Respondre per correu electrònic a