Benvolgut Jordi López, i tots Que no sigui important no vol dir que no sigui curiós o interessant. La pregunta a l'Albert, més o menys subtil, no és tan on treballa sinó - si és que ho vol fer públic - com quines son les seves simpaties polítiques o "situació al marcador", ja que al seu escrit assigna a tres llistaries l'espai polític amb el que segons ell s'identifiquen, incloent-hi a mi mateix. De fet com tu ben dius, no es rellevant la professió o el lloc on treballa de cadascú, encara que no és el mateix ser redactor del diari xx, polític professional o constructor, que estar jubilat o a l'atur. L'Albert Cuesta es proclama laboralment autònom i jo tradueixo, potser m'equivoqui, que políticament també ho és. D'altra banda, m'ha cridat l'atenció que veiessis en aquesta innocent pregunta, que es podia respondre o no, una possible caça de bruixes. Tampoc li dono massa importància al fet que la teva pregunta em sembli una mica insolent, porque potser a vegades veiem fantasmes on no n'hi han. Ben cordialment.
Per cert, es sabut que simpatitzo amb idees properes a ERC, ja que soc d'esquerres i republicà, més independentista que catalanista, però sovint li he estat infidel ja que, potser com l'Albert, m'agrada considerar-me independent. Salut i llibertat Ricard Díaz ------------------------------------------------------------ Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. - Missatges a [email protected] - Altes, baixes i canvis d'adreça a http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net - Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/
