Benvolgut Jordi López, i tots

Que no sigui important no vol dir que no sigui curiós o interessant.
La pregunta a l'Albert, més o menys subtil, no és tan on treballa sinó - 
si és que ho vol fer públic - com quines son les seves simpaties 
polítiques o "situació al marcador", ja que al seu escrit assigna a tres 
llistaries l'espai polític amb el que segons ell s'identifiquen, 
incloent-hi a mi mateix.
De fet com tu ben dius, no es rellevant la professió o el lloc on 
treballa de cadascú, encara que no és el mateix ser redactor del diari 
xx, polític professional o constructor, que estar jubilat o a l'atur. 
L'Albert Cuesta es proclama laboralment autònom i jo tradueixo, potser 
m'equivoqui, que políticament també ho és.
D'altra banda, m'ha cridat l'atenció que veiessis en aquesta innocent 
pregunta, que es podia respondre o no, una possible caça de bruixes. 
Tampoc li dono massa importància al fet que la teva pregunta em sembli 
una mica insolent, porque potser a vegades veiem fantasmes on no n'hi 
han. Ben cordialment.

Per cert, es sabut que simpatitzo amb idees properes a ERC, ja que soc 
d'esquerres i republicà, més independentista que catalanista, però 
sovint li he estat infidel ja que, potser com l'Albert, m'agrada 
considerar-me independent.

Salut i llibertat
Ricard Díaz

------------------------------------------------------------
Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club 
http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. 
- Missatges a [email protected]
- Altes, baixes i canvis d'adreça a 
http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net
- Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/

Respondre per correu electrònic a