Ricard, Santiago, Josep Reitero que a mí em semblen del tot pertinents les aportacions sobre política local en aquesta llista. Com a en Ricard, també em va cridar l'atenció l'entusiasme d'en Santiago, però no el desqualifico en absolut per haver-lo manifestar. En tot cas em podria plantejar posar (o no) en dubte el que es va explicar durant l'acte que ressenya, però no hi vaig poder assisteixir.
De l'escrit sí que em va grinyolar la seva crítica a la cobertura informativa del 9 Nou. Digueu-ne 'esperit gremial periodístic', però em molesta aquest costum de voler determinar de quina manera apareixen les informacions als mitjans. A banda dels imperatius d'espai (tots hem hagut de retallar un article perquè ha entrat un anunci en el darrer moment, i la pela és la pela), cadascun té la seva línia editorial, generalment determinada per l'empresa que paga l'edició. Tanmateix, els lectors/oients/espectadors sóm lliures de triar amb quin canal ens (des)informem. Respecte a la por d'en Ricard a l'avorriment a la llista, a mí de vegades m'avorreixen altres coses que es tracten aquí, sobretot les que no fan referència a Cardedeu, però em limito a 'fer zàping', perquè sempre acaba sortint alguna altra cosa que sí m'interessa. Em sembla més positiu, per limitar-nos al cas que ens ocupa, discutir si trobeu o no creïble la renovació de la proposta electoral de CiU que se'ns vol presentar, o si al darrera segueix havent-hi la mateixa 'vella guàrdia' de sempre, la que es queixa hipòcritament del creixement desprès d'haver-se enriquit venent-se el poble als promotors. Ah, situació del marcador: - En Ricard no diu a qui vota, però signa 'Salut i República' - En Santiago diu que va votar ERC i votarà CiU - En Josep diu que no ha votat mai CiU ;-) Cordialment ---------------------------------------------------------------------- Albert Cuesta <http://www.canalpda.com/> <http://www.lavanguardia.es/cafeterarusa/> El 17/04/2007, a las 11:38, Santi Lopez escribió: > Hola. Per ser sincer jo fa poc temps que estic subscrit a aquesta > llista i > tampoc m'he fet una reflexió dels condicionants ètics o morals que > cal per > participar-hi. El tema és molt simple. Vaig anar a un acte polític, > a un > acte d'algú que presenta un equip i un projecte concret pels > propers anys al > meu municipi, cosa que m'interessa molt. I em va agradar. I després > de veure > que el 9 ho deixava molt amagat em va semblar que podia penjar un > escrit a > la llista. I ja està. > > Tot i que no soc de Cardedeu de tota la vida, sempre m'he > considerat d'allà > on he viscut, i per tant ara soc un cardedeuenc més amb veu i vot, > com tots > vosaltres, i això no m'ho pot negar ningú. No és cap delicte > manifestar que > en les passades eleccions municipals vaig fer confiança a Esquerra amb > convicció i aquesta vegada, també amb convicció faré confiança a > una altra > opció política que és CIU. Això ha molestat?, doncs ho sento, no > sabia que > ferís susceptibilitas, companys. > > Em podeu dir el que vulgueu, però si expressar opinions, ni que > siguin de > política municipal és fer propaganda, em donaré de baixa de la > llista i s'ha > acabat el problema. Potser és que entenc la participació i la > democràcia > d'una altra manera. > > Salut. > > Santiago López > ------------------------------------------------------------ > Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club > http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis > Documentals. > - Missatges a [email protected] > - Altes, baixes i canvis d'adreça a http://llistes.thesaurus.net/ > mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net > - Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/ ------------------------------------------------------------ Llista de correu cardedeu , una iniciativa del Cardedeu Online Club http://www.cardedeu.org/club/ amb el suport de Thesaurus Serveis Documentals. - Missatges a [email protected] - Altes, baixes i canvis d'adreça a http://llistes.thesaurus.net/mailman/listinfo/cardedeu_llistes.thesaurus.net - Instruccions de participació a http://cardedeublogs.com/llista/
