bones,

vaig anar fa poc de vacances a berlin i vaig passar-me per uns quants
pubs/comunes/sales on programaven xerrades vàries: linux, seguretat,
etc.

apart de constatar que no és bona idea tenir a un mateix lloc xerrades
tècniques i cerveces de mig litre a 2€, vaig flipar molt amb unes
connexions anonamitzades de la xarxa freifunk. són punts d'accés wifi
gratuïts instal·lats a molts llocs "alternatius".

em varen explicar que són connexions punt a punt que surten per suècia
(ho vaig comprovar amb una pàgina de geolocalització). he anat a la
pàgina principal i només xerren de la part wifi:
http://wiki.freifunk.net/Kategorie:Espanol

potser els de freifunk no tenen res a veure amb la part anònima i
només donen logística wifi. com que sé que a la llista n'hi ha uns
quants que estau posats amb les xarxes lliures comunitàries (hola
blackhold!) volia demanar-vos si sabeu res d'aquest projecte.

hi ha algú a l'estat que ho faci servir? quin cost té una punt a punt
amb suècia? a que fan olor els ACK?

salut i erdinguer,

muzzol

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)muzzol.com
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.