----- Mensaje original -----
> De: "muzzol" <muz...@muzzol.com>
> Para: "Lista general de BaDoPi" <comandob@badopi.org>
> Enviados: Miércoles, 20 de Marzo 2013 13:31:49
> Asunto: Re: [Comandob] xarxes freifunk
>
> El 20 de març de 2013 13.17, Blackhold <blackholdmai...@gmail.com> ha
> escrit:
> >

> WARNING: Flame coming!

Norl! EEEEROOOOOR! Flame 0!

Solament obro flames per coses i gent que valen la pena.
No puc obrir flames sobre una xarxa que silencia a les persones que no pensen
com ells :)
Vaig escriure fa temps sobre aixo, i per mi , es un tema que ja a pasat fa
temps!
L'article de perque vaig deixar de formar part d'aquesta xarxa, aqui ->
http://www.sabueso.org/blog/6

Slts!
--
Ramiro Magallanes <listas_arroba_sabueso_punto_org>