El 20 de març de 2013 13.31, muzzol <muz...@muzzol.com> ha escrit:

> la veritat, no tenc ni idea de com va. el tipo que m'ho explicava era
> més un cambrer que un gurú. però me va insistir molt en que la
> connexió no quedava enregistrada i que sortia físicament per fora
> d'alemanya. no sé si al punt de sortida es fa cap tipus
> d'anonimització addicional o només s'utilitza una IP dinàmica del
> proveïdor de destí. per això demanava més dades.

Fa un parell de mesos vaig estar a una xerrada de'n Pancake que donava
a conèixer que totes aquestes xarxes "segures" i "anònimes", són
precisament les que estàn més controlades. Pots xifrar les dades fins
a un punt (sempre acabarà sortint un algoritme o un ordinador prou
potent per a desxifrar qualsevol paquet xifrat), però el què si que
sempre acaba quedant és la traça de la connexió.