Op 05-05-15 om 13:29 schreef Geert Stappers: >> Mocht je een mailinglijst niet zo prettig vinden, dan kun je deze >> mailinglijst (en vele andere) overigens ook lezen via Gmane. >> Dat biedt een webinterface en een usenet-interface (nieuws): >> http://dir.gmane.org/gmane.linux.debian.user.dutch > > Dat is een omweg. Mailinglists hoeven helemaal niet via een webserver.
Mailinglists zorgen voor veel e-mail in je mailbox, daarom hebben ze best een hoge drempel. De laatste tijd gebruik ik vooral usenet om mailinglists te lezen. Dat is vooral erg handig bij mailinglists met een hoog volume die ik maar weinig lees, zoals de kernel mailinglijst. Een ander voordeel van Gmane is, dat je ook goed door oudere berichten kunt bladeren. Een nadeel van Gmane is, dat ze hun eigen naamgeving gebruiken. Daardoor is het soms lastig te vinden hoe een mailinglist in Gmane heet. Groet, Paul. -- Paul van der Vlis Linux systeembeheer, Groningen http://www.vandervlis.nl -- To UNSUBSCRIBE, email to [email protected] with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected] Archive: https://lists.debian.org/[email protected]
