Dag Geert, Op 5 mei 2015 13:29 schreef Geert Stappers <[email protected]>:
> On Mon, May 04, 2015 at 10:43:34PM +0200, Paul van der Vlis wrote: > > Vergelijk een mailinglist met een groep mensen. Ze hebben iets > gesamenlijks. > Aansluiten bij zo een groep mensen doe je omdat je het gesamenlijke ook > ziet Zoals met het Usenet van vroeger? Spijtig dat er niet veel meer gepost wordt op Usenet. :-( > > > > Jullie vragen om op de lijst te antwoorden. > Ja, dat is inderdaad het idee van mailinglist ... > Dat begreep ik wel hoor, maar ik wist niet hoe ik dat in de praktijk via gmail moest doen. Hopelijk doe ik het nu correct (juiste bestemmeling en onderposten). Beste groeten, Patrick
