Dag iedereen,

Ik heb vastgesteld dat er ergens in Debian Jessie een probleem is met de
vertaling naar het Nederlands. Ik heb minstens 1 menu gezien (rechts
klikken op het bureaublad) waar de onderdelen voor een deel in het
Nederlands staan en voor een deel in het Engels (en dat vloekt. :-).
Enig idee of daar iets aan gedaan kan worden?

Groeten,
Patrick

Antwoord per e-mail aan