On Wed, Mar 21, 2012 at 3:13 PM, Sophoklis Goumas
<[email protected]> wrote:
> Έχει γίνει/οργανωθεί στην Ελλάδα Debian Bug Squashing Party;
> Εάν θα διοργανώνονταν κάτι, τι θα πρέπει να ισχύει για να συμμετέχετε;
> Τι θα λέγατε να το διοργανώναμε σε συνεργασία με τα hackerspaces;
>
> Σοφοκλής

+1 Σόφο

-- 
http://elkosmas.gr

Απαντηση