On Wed, Mar 21, 2012 at 3:13 PM, Sophoklis Goumas <[email protected]> wrote: > Έχει γίνει/οργανωθεί στην Ελλάδα Debian Bug Squashing Party; > Εάν θα διοργανώνονταν κάτι, τι θα πρέπει να ισχύει για να συμμετέχετε; > Τι θα λέγατε να το διοργανώναμε σε συνεργασία με τα hackerspaces; > > Σοφοκλής
+1 Σόφο -- http://elkosmas.gr
