2012/3/21 Sophoklis Goumas <[email protected]>: > Έχει γίνει/οργανωθεί στην Ελλάδα Debian Bug Squashing Party; > Εάν θα διοργανώνονταν κάτι, τι θα πρέπει να ισχύει για να συμμετέχετε; > Τι θα λέγατε να το διοργανώναμε σε συνεργασία με τα hackerspaces;
I 'm in αλλά θα μπορούσες να καταφέρεις τουλάχιστον 1 debian developer να συμμετέχει ώστε να κάνει το sponsoring? Γιατί το πρόβλημα που παρατηρώ με τα bug squashing days είναι ότι πολλές φορές διορθώνεται ένα bug αλλά δε γίνεται upload εντός της ημέρας με αποτέλεσμα μετά αυτός που το διόρθωσε να παύει να ασχολείται και να μη γίνεται το upload τελικά ποτέ (αφού έρχεται το επόμενο version του πακέτου με διαφορετικά πλέον bugs). IMHO τα hackerspaces και οι φιέστες όλα καλά και άγια αλλά αν θες πραγματικά αποτελέσματα και maximum συμμετοχή το καλύτερο είναι το παλιό καλό IRC ... Χαιρετισμούς, Παντελής
