2012/3/21 Gregory Potamianos <[email protected]>: > Προσωπικά δε με ενδιαφέρει κανένα από τα δύο project. Πέραν αυτού > είναι και τεράστιο codebase, δύσκολο να το οικειοποιηθείς σε μια μέρα > ώστε να μπορέσεις να βρεις bugs και δύσκολο το build τους επίσης. > > Πρέπει να επικεντρωθούμε σε 1-2 συγκεκριμένα projects; Γιατί να μην > αρχίσουμε να καταπιανόμαστε με μικρότερα και όποια ενδιαφέρουν τον > καθένα ξεχωριστά;
Απλά ιδέα ήταν αφού ζήτησε συγκεκριμένες προτάσεις ο Κώστας, δεν είναι φυσικά κανένας υποχρεωμένος να ασχοληθεί με αυτά. Όσο για το μεγάλο codebase, για το KDE δεν είναι τόσο πρόβλημα στην πράξη.
