2012/3/21 Pantelis Koukousoulas <[email protected]>

> 2012/3/21 Sophoklis Goumas <[email protected]>:
> > Έχει γίνει/οργανωθεί στην Ελλάδα Debian Bug Squashing Party;
> > Εάν θα διοργανώνονταν κάτι, τι θα πρέπει να ισχύει για να συμμετέχετε;
> > Τι θα λέγατε να το διοργανώναμε σε συνεργασία με τα hackerspaces;
>
> I 'm in αλλά θα μπορούσες να καταφέρεις τουλάχιστον 1 debian developer
> να συμμετέχει ώστε να κάνει το sponsoring?
>
> Γιατί το πρόβλημα που παρατηρώ με τα bug squashing days είναι ότι πολλές
> φορές διορθώνεται ένα bug αλλά δε γίνεται upload εντός της ημέρας με
> αποτέλεσμα
> μετά αυτός που το διόρθωσε να παύει να ασχολείται και να μη γίνεται το
> upload
> τελικά ποτέ (αφού έρχεται το επόμενο version του πακέτου με διαφορετικά
> πλέον
> bugs).
>

Χωρίς να γνωρίζω πως λειτουργεί το development process του Debian, γιατί
χρειάζεται DD για sponsorship; Οποιοσδήποτε δεν μπορεί να γράψει ένα patch
και να το κάνει attach στο σχετικό bug;

 IMHO τα hackerspaces και οι φιέστες όλα καλά και άγια αλλά αν θες
> πραγματικά
> αποτελέσματα και maximum συμμετοχή το καλύτερο είναι το παλιό καλό IRC ...
>

Διαφωνώ τελείως. Η φυσική παρουσία και η δυνατότητα να ρωτήσεις και γενικώς
να αλληλεπιδράσεις με άλλους χωρίς να χρειάζεται να σταματήσεις αυτό που
κάνεις για να γράψεις στο irc, είναι πολύ πιο παραγωγικό ως διαδικασία.
Trust me :)

-- 
Nikos Roussos <http://autoverse.net>

Απαντηση