2012/3/21 Pantelis Koukousoulas <[email protected]> > 2012/3/21 Sophoklis Goumas <[email protected]>: > > Έχει γίνει/οργανωθεί στην Ελλάδα Debian Bug Squashing Party; > > Εάν θα διοργανώνονταν κάτι, τι θα πρέπει να ισχύει για να συμμετέχετε; > > Τι θα λέγατε να το διοργανώναμε σε συνεργασία με τα hackerspaces; > > I 'm in αλλά θα μπορούσες να καταφέρεις τουλάχιστον 1 debian developer > να συμμετέχει ώστε να κάνει το sponsoring? > > Γιατί το πρόβλημα που παρατηρώ με τα bug squashing days είναι ότι πολλές > φορές διορθώνεται ένα bug αλλά δε γίνεται upload εντός της ημέρας με > αποτέλεσμα > μετά αυτός που το διόρθωσε να παύει να ασχολείται και να μη γίνεται το > upload > τελικά ποτέ (αφού έρχεται το επόμενο version του πακέτου με διαφορετικά > πλέον > bugs). >
Χωρίς να γνωρίζω πως λειτουργεί το development process του Debian, γιατί χρειάζεται DD για sponsorship; Οποιοσδήποτε δεν μπορεί να γράψει ένα patch και να το κάνει attach στο σχετικό bug; IMHO τα hackerspaces και οι φιέστες όλα καλά και άγια αλλά αν θες > πραγματικά > αποτελέσματα και maximum συμμετοχή το καλύτερο είναι το παλιό καλό IRC ... > Διαφωνώ τελείως. Η φυσική παρουσία και η δυνατότητα να ρωτήσεις και γενικώς να αλληλεπιδράσεις με άλλους χωρίς να χρειάζεται να σταματήσεις αυτό που κάνεις για να γράψεις στο irc, είναι πολύ πιο παραγωγικό ως διαδικασία. Trust me :) -- Nikos Roussos <http://autoverse.net>
