μαλλον εκει που στρογγυλοκαθεσαι, δε ξερεις πολλους χρηστες :P



Quoting Christos Ricudis <[email protected]>:

On 03/21/2012 04:37 PM, Nikos Roussos wrote:
Γενικώς ναι, αλλά επειδή καλώς ή κακώς οι χρήστες κάνουν file τα
bugs κυρίως στις διανομές που χρησιμοποιούν,

Μπα;

Κανουν και bug reporting οι χρηστες;

Χρονια εχω να το δω αυτο :P


--
To UNSUBSCRIBE, email to [email protected]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected]
Archive: http://lists.debian.org/[email protected]


Attachment: binZiYrBJ2ZS0.bin
Description: PGP Public Key

Απαντηση