μαλλον εκει που στρογγυλοκαθεσαι, δε ξερεις πολλους χρηστες :P
Quoting Christos Ricudis <[email protected]>:
On 03/21/2012 04:37 PM, Nikos Roussos wrote:Γενικώς ναι, αλλά επειδή καλώς ή κακώς οι χρήστες κάνουν file τα bugs κυρίως στις διανομές που χρησιμοποιούν,Μπα; Κανουν και bug reporting οι χρηστες; Χρονια εχω να το δω αυτο :P -- To UNSUBSCRIBE, email to [email protected] with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected] Archive: http://lists.debian.org/[email protected]
binZiYrBJ2ZS0.bin
Description: PGP Public Key
