2012/3/21 Pantelis Koukousoulas <[email protected]>: > Φυσικά αλλά νομίζω τώρα το debian δεν έχει κάποιο release άμεσα έτσι > δεν είναι; > > Μπορεί λοιπόν να επιλεγεί απλά κάποιο σημαντικό upstream που θα κάνει > release άμεσα και έτσι να επωφεληθεί το debian έμμεσα.
Ακριβώς :)
