2012/3/21 Christos Ricudis <[email protected]>:
>> Λογικα δε θα ηταν καλυτερο να διορθωναμε τα bugs στο upstream?
>

Απ'όσο γνωρίζω, bug squashing parties οργανώνονται πριν το release
ώστε να διορθωθούν rc bugs που το εμποδίζουν να βγει. Οπότε εκεί
κάνεις commit το patch στο debian για να ξεμπουκώσεις το release
process χωρίς να πρέπει να περιμένεις ο upstream να το κάνει merge.

Απαντηση