On 03/21/2012 03:35 PM, Pantelis Koukousoulas wrote:
2012/3/21 Sophoklis Goumas<[email protected]>:
Έχει γίνει/οργανωθεί στην Ελλάδα Debian Bug Squashing Party;
Εάν θα διοργανώνονταν κάτι, τι θα πρέπει να ισχύει για να συμμετέχετε;
Τι θα λέγατε να το διοργανώναμε σε συνεργασία με τα hackerspaces;
I 'm in αλλά θα μπορούσες να καταφέρεις τουλάχιστον 1 debian developer
να συμμετέχει ώστε να κάνει το sponsoring?

Γιατί το πρόβλημα που παρατηρώ με τα bug squashing days είναι ότι πολλές
φορές διορθώνεται ένα bug αλλά δε γίνεται upload εντός της ημέρας με αποτέλεσμα
μετά αυτός που το διόρθωσε να παύει να ασχολείται και να μη γίνεται το upload
τελικά ποτέ (αφού έρχεται το επόμενο version του πακέτου με διαφορετικά πλέον
bugs).

Λογικα δε θα ηταν καλυτερο να διορθωναμε τα bugs στο upstream?


--
To UNSUBSCRIBE, email to [email protected]
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected]
Archive: http://lists.debian.org/[email protected]

Απαντηση