Tengo linux debian 5.0, ¿como puedo acceder a la bios?
-- To UNSUBSCRIBE, email to [email protected] with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected] Archive: http://lists.debian.org/1291325596.3727.1.ca...@debian
Tengo linux debian 5.0, ¿como puedo acceder a la bios?
-- To UNSUBSCRIBE, email to [email protected] with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [email protected] Archive: http://lists.debian.org/1291325596.3727.1.ca...@debian