Selam,

Bu yanlış bilgi değil, bunun hep böyle olması lazım.
Siz eski alışkanlıklarınızı bırakın, hala CD'den
sistem kurduğunuz günlerde kalmışsınız. Debian
sürekli güncellenen bir sistem. Buna ayak uydurmak
lazım. Buna  ayak uydurmak için de engeç 15-20 günde
bir bu iki komutu vermek lazım.

Esen kalın,
Nilgün

30 Kas 2006 Per 16:04 sularında, Ozgur Karatas şunları yazmıştı:

Cevap