Sizinle yarismayacagim.
ama sunu bilmeniz gerekiyor ki, arkadasin sorunu sadece KDE Menu ile ilgili.
KDE kullanmadigim icin cevap veremeyecegim. Fakat bi kde menuden yola cikip tum
sistemi upgrade yapmak bana mantikli gelmiyor. Hele hele unstable bir debian
kullaniyor ise tamamen X'in bile acilmamasina KDE Menu le ugrasirken X'le de
ugrasmasina neden olabilir. Bu tabii ki kullandigi ekran karti driver'i ve o
anki debian depolarindaki gelisimin durumuna baglidir. Birine apt-get upgrade
yap demeden once bunu o insana anlatmalisiniz.
kolay gelsin.

--
Ozgur Karatas

http://www.ozgurkaratas.com/