Kime ne icin ve hangi hakla sinirleniyorsunuz? Bu listeye mail atmakla
elestiri almayi da goze almis olmuyor musunuz? Kimseyi asagilamak sizin
haddiniz degil! Kim isterse aklini istedigi yonde kullanabilir. Elbette
ben daha cok iyi yonde aklini kullanmasini isterim. Fakat deneyim
karsisinda akil bazen yenik dusebiliyor. Siz deneyimli olarak bunlari
yaziyorsunuz.

Bu mailinizden "benim kadar bilgili olmayanlar benim gibi aklini
kullansin" sonucunu mu cikartmaliyiz?

Biliyor musunuz,
bu hic ama hic Ozgur Yazilim ruhuna yakisan bir tavir degil..

Sonuc olarak bakin kisi sizin onerinizi uygulamadi sizin kadar deneyimli
olmadigi icin.. Veya da basit bir KDE menu yuzunden tum sistemi upgrade
etmek ile ugrasmadi, isi de degildi. Bu listeye cozum arayarak mail atip
size katlanmak yerine en kisa yoldan cozume gitti.

kolay gelsin.

--
Ozgur Karatas

http://www.ozgurkaratas.com/