Artik lutfen mail listemizi kirletmeyin ve ahlak sinirlarinizi asmayin.
Eger oyleyse lutfen asagidaki bilgileri kontrol edin. Cunku birisi sizin
mail accountunuzu ele gecirmis olabilir. Evet, listeye degil benim
adresime atmissiniz fakat ben sizinle kisisel bir maillesme icerisinde
degilim. Sadece listeden bir elestiri yaptim. Simdi daha fazla bizleri
mesgul etmeyin lutfen..

Tüm Başlıklar Görüntüleniyor - Mesajı göster