Omer Zak wrote:

> לא.

אז מהי היא בדיוק הזכות *שלך* לקרוא למישהו אחר טרול, או להעביר ביקורת --
במיוחד חריפה כמו שאתה נוהג -- כלפי אנשים אחרים? מה בדיוק מקנה לך את
המעמד שאתה מתיימר ליצור לעצמך?

> אבל פעם הייתי פעיל (במסגרות אחרות) ואני יודע מה כרוך בלהיות פעיל ואני
> משתדל לפרגן לפעילים הנוכחיים.

ספר לי עוד. מה זה "הייתי פעיל"? מה *עשית*? מאיפה החוצפה בכלל להשוות
את פעילות (ספק פעילות, אגב) שלך לזו של אורי שרף?

לי אישית אין בעיה לספוג את השטויות שלך. תקרא לי טרול כמה שאתה רוצה,
שנינו יודעים טוב מאוד מי עושה מה וכמה. אני הבנאדם האחרון שחברי איגלו
למיניהם עושים עליו רושם. אבל לבוא ולקרוא לטענות של אדם שבאמת מניעיו
הם קידום *נטו* של קוד פתוח, בלי כל המניירות מסביב, "מלוכלכות"?

אלעד

--
Elad Efrat