On Sun, Feb 05, 2006 at 07:28:29PM +0200, Elad Efrat wrote:

> איך מתמודד אדם בן 30 עם הכישלון? שולח מיילים כאלה. כמובן, מחוץ לרשימה,
> כדי שחס וחלילה לא יחשבו שהוא טרול. לרשימה שולחים רק מיילים "מכובדים".

אני משתדל בימים האחרונים להפוך את הרשימה הזו למקום דיון ענייני שבו לא
סתם מחליפים האשמות. אני לא מחפש אשמים כרגע אלא מנסה לראות איך אפשר ליצור
משהו חיובי מהמצב הנוכחי.

לצערי הרב יש אנשים שנטפלים למספר נקודות בעייתיות בצורה לא קונסטרוקטיבית.
למיטב הבנתי קוראי הרשימה כבר קראו את כל הטיעונים הללו לפחות חמש פעמים
(אבל אל תתפוס אותי במילה).

> מקווה מאוד שהאנשים היחידים שיחדשו את חברותם בעמותה יהיו אותם חברי הועד
> הכושל ושאר חברי המועדון ה"אליטיסטי" (הצחקתם אותי).

אלעד, אם דעתך על אנשי העמותה היא כה שלילית, אתה מוזמן להציע שיפורים. אין
לך הצעות לשיפורים וכל־כך הרבה טענות, למה אתה עדיין כאן? אני לא מציע לך
כלום. אני פשוט מנסה להבין מה עושה אדם בוגר בן 22 (למיטב זכרוני) בעמותה
שלכאורה לא תורמת לו כלום ושלכאורה אין לו עניין לקדם את מטרות העמותה.

ואולי יש אי־הסכמה בינך לבין אחרים לגבי מטרות העמותה. שחר העלה לדיון לא
מזמן את מטרות העמותה. לא ראיתי התייחסות שלך לנושא.

אני חוזר ושואל: יש לך אינטרסים משותפים כלשהם עם "המקור"? אם לא: מה אתה
עדיין עושה כאן?

--
Tzafrir Cohen         | [EMAIL PROTECTED] | VIM is
http://tzafrir.org.il |                           | a Mutt's